Alla inlägg den 17 mars 2010

Av Linda Elfving - 17 mars 2010 06:56

jag är ledig och jag är vaken nu, de är illa !! haha

älskling gick till jobbet och jag kunde inte somna om .. drygt kan jag lova !

idag ska jag storstäda här hemma. känns som att det behövs!


igår blev de inge mer update för jag tvärslockna i soffan och vakna en sväng när älsklingen kom hem.. haha! jag var helt slut efter 5 veckors praktik!

nu i veckan hade jag tänkt mig att råplugga, vill inte nått som ligger och släpar när jag kommer till skolan.. men vi får se hur de går, jag är ju så himlans lat :P


hundarna e dryg på mig just nu, ska upp och ligga på mig hela tiden och gosa, men de är inte så himla lätt med tanke på att dom väger 30 kg var :) vi har stora fina vovvar och dom är hur underbar som helst, men ibland kan dom bli riktigt jobbig.. menmen =)


funderar på om jag ska försöka sova lite nu, jag kan behöva de.. men jag tror nog inte att det går men vi får se =)


just ja, igår köpte älskling ett playstation 3 oxå, så nu kan man sitta och spela de hela dagarna :) men de e bara en massa lama spel, typ skjutspel och dom är jag verkligen inte grym på.. så fort en gubbe skjuter mot mig så sitter jag och skriker och får panik! haha


jag vill klippa mig, men jag kan inte :( måste spara håret till min balfrisyr ! luggen är längre ner än till hakan och de är lite slitet :/

hoppas man kusin kommer upp snart så hon kan klippa bort det slitna iaf så jag blir av med de!

måste köpa mer smink oxå, är nästan slut på allting.. mamma skulle kika på foundation och puder och så till mig, det är bra iaf så jag slipper kasta ut en massa pengar på de! men de är mycket mer jag behöver !

plattången håller oxå på att säga upp sig så en ny sån behöver jag oxå, och hårplattningsmedel.. gaaaah! jag blir galen av att tänka på allt de där !!

de är sååå mkt man behöver så de är sjukt!


ne nu ska jag försöka sova lite till, blev trött av att kolla på datan :P


mer update senare idag,

hejdå

Presentation

Hej, jag heter Linda och är 21 år. Jag och min sambo väntar vårat första barn och den lille är beräknad att kika ut den 23 juni

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards