Alla inlägg den 1 mars 2010

Av Linda Elfving - 1 mars 2010 17:19

hej,

kom nyss hem för inte så länge sen :P har nyss gjort lite mat å ätit å nu ligger jag å slöar med datan i soffan :P

dagen börja väl inte så värst bra, sov över så kom lite försent till jobbet men de va lugnt :P hih sen har väl dagen varit lite halvslö, fortfarande calici på avdelningen men de verkar som om att vi ska öppna den iikväll elr imorrn ! :P får hoppas på de så man får lite att göra :P annars blir ju dagarna lite långa :P

börjar kvart i sju imorrnbitti igen så de blir att kliva upp halv fem å ta bussen tio över fem, så ikväll blir de sängen tidigt ;P

å när jag kom hem så möttes jag av världens oreda.. min älskade vovve hade gått lös så de va bara å städa ..

imorrn firar jag å min älskade sambo 3 år ! så de blir till att laga god mat och bara mysa å rå om varandra !

just de, idag var jag iväg på banken oxå å fixade ett nytt bankomatkort, jag bröt ju av mitt :P intresseklubben antecknar :P haha !


å man börjar ju bli lite smått bebissugen oxå ! =) jag är helt säker på att jag och I kommer att vara tsm läänge, läänge ! och nu tror säkert alla att jag vill ha bebis bara för att ha men så är de verkligen INTE kan jag säga, jag vill ha barn med den personen jag älskar å den personen är den jag är tsm med nu =)


snart är de baack tooooo school som gäller.. SUCK ! men snart så är den biten avklarad oxå, tar ju studenten till sommaren ! WIHOO ! Äntligen ! är så hiimla skoltrött å less på allt som har med skolan att göra ! å när vi kommer tillbaka efter praktiken så kommer vi få 3-4 stora uppg, inte lite stressande !


och allt som har med balen att göra är nästan fixat ! skjuts, klänningen sys nu, frisyr å smink.. allt som e kvar e skorna och smyckena ! :P och givetvis löshåret :P


ne nu funderar jag på att ta en powernap en sväng, är ganska trött ;P skriver kanske mer ikväll annars blir de update imorrn =)


HejDå =)

Presentation

Hej, jag heter Linda och är 21 år. Jag och min sambo väntar vårat första barn och den lille är beräknad att kika ut den 23 juni

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards