Alla inlägg den 13 mars 2010

Av Linda Elfving - 13 mars 2010 09:30

vakna rätt så tidigt idag, härligt ! man hinner med så mycket mer. va nyss t å gick lite med vovvarna, fy vad skönt väder de är ute idag! älskling ligger och halvsover i soffan! söt är han också, hihi


idag vettefan vad som händer, ska försöka få med älskling ut på en låååång prommis iaf, kan ju inte sitta inne nu när det äntligen börjar bli varmt.

vid elva ska jag kolla på teen mom, as kul och kolla på och man märker verkligen vilka som inte var redo för ett barn! deras förhållanden rasar bara, det är ju världens prövning som dom flesta inte klarar av.. förhållanden sätts ju verkligen på prov! aja nog om de. haha!


ska iaf ner och tvätta idag, det behövs ! ska ner snart nog så att ingen hinner ta maskinerna innan mig ;) här får man gå ner och tvätta när man vill, vilket är både negativt och positivt, bättre med bokning för då får man iaf ha tvättstugan för sig själv! men de är ju bra att man kan gå ner när som helst och tvätta om det är ledigt!


vi funderar även på att flytta till Skidan, är less på att bo här, de e så himla lyhört.. minsta lilla rörelse från grannen hör man ! och om vi flyttar till Skidan får vi ett riktigt köp och inte fönster som släpper in kyla så blommorna dör och inte låter det lika mycket där heller! jag hoppas att vi flyttar, I ska väl ringa och höra med aefab på måndag eller nått sånt! så jag håller tummarna! hihi


och jag ramla igår! haha illa, hunden drog omkull mig så jag gjorde illa axeln så har ap ont i den idag! men de är väl bara te å bita ihop ! hihi


vi får se vad dagen har att ge helt enkelt! älskling ska vakna iaf sen tar vi itu med saker här hemma, vilket behövs ! måste sortera ur saker och så! man har ju så himla mycket rammel :P


aja update senare !


hejdå,

Presentation

Hej, jag heter Linda och är 21 år. Jag och min sambo väntar vårat första barn och den lille är beräknad att kika ut den 23 juni

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards