Alla inlägg den 3 mars 2010

Av Linda Elfving - 3 mars 2010 23:40

hej,

idag har vi varit hos E och M.. de va mysit och vi fick även sms av henne vi köpte vovven av! hon skulle tydligen sälja M's bror så I bestämde sig för att köpa även honom =) så på fredag ska vi åka till Bollnäs och träffa henne och M's bror =) så dom ska få träffas och så! det ska bli kul! =) sen får vi se när vi hämtar hem honom !


imorrn ska jag jobba igen, ska bli ganska kul.. inte så kul å bara sitta hemma på dagarna :P men de skulle inte sitta helt fel med en sovmorgon imorrn, men men.. ska upp fem! å vad gör jag vaken nu? kan helt enkelt inte sova

Ska göra ett försök med de nu hade jag tänkt =) så de blir mer update imorrn!


Gonatt =)

Av Linda Elfving - 3 mars 2010 17:11

hej , blev ingen update igår :P vi möööös hela kvällen :P idag är jag ledig så har passa på att städa hela lägenheten :P duktiga mig ! :P haha

ikväll blir de nog bara att ta de lugnt skulle jag tro, är jätte trött =)

vi ska nog gå å handla ocå, behövs lite saker hem =) ne nu ska jag mysa och beställa kläder från HM =)


Hejdå

Presentation

Hej, jag heter Linda och är 21 år. Jag och min sambo väntar vårat första barn och den lille är beräknad att kika ut den 23 juni

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards