Alla inlägg den 14 mars 2010

Av Linda Elfving - 14 mars 2010 12:36

morrn allihopa=)

klev upp för ett litet tag sen, härligt väder är det ute oxå! äntligen börjar snön att försvinna!

igår var I och jag ute och hade de jätteskoj =) haha

idag blir det mest en slappdag skulle jag tro! ska ju upp och jobba imorrn så de blir bara till att mysa och ha sig idag. I och jag funderar om vi ska dra oss mot IP och sola lite, få lite bränna ;) haha

är ju så himla blek tycker jag..

vi ska även göra tacos idag, mums!

vovvarna har lekt hela morgonen, de har varit världens liv här hemma..


den här helgen har inte varit den mest händelserika helgen precis så jag har väl inte så värst mycket att skriva om :)

jag måste ju slå in paketet åt min handledare också kom jag på, har inte hunnit gjort det än.. jag slutar ju min praktik på tisdag! as tråkigt, men finns inte så mycket mer att göra åt de.. vill verkligen inte tillbaka till skolan känner jag! men de är inte så lång tid kvar nu iaf så de är skönt, men har ton med saker att göra känns det som, ska ta itu med det den här veckan när jag har lov =/ jag måste så jag INTE har nått som släpar när jag kommer tillbaka, FY vad jag verkligen HATAR skolan nu!


ne nu ska jag få något gjort!


blir mer update senare !


hejdå


Presentation

Hej, jag heter Linda och är 21 år. Jag och min sambo väntar vårat första barn och den lille är beräknad att kika ut den 23 juni

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards