Alla inlägg under februari 2012

Av Linda Elfving - 28 februari 2012 21:50

Idag har jag jobbat delad tur, kom nyss innanför dörren här hemma. Nu blir de en frukt och invänta min kära sambo som slutar klockan 23. Sen blir de nog sängen, är ganska mör efter att jobbat 11 timmar. Imorgon väntar kvällsjobb.


Skriver mer imorrn! 


Ciaao

Av Linda Elfving - 27 februari 2012 22:23

Idag var sista lediga dagen på min helg, imorgon väntar en delad tur.. Får hoppas på att dagen går fort. 

I alla fall så åkte jag mot mamma och hämta upp henne vid 4 och sedan vidare mot sörängsmarkanaden och inhandla lite färg till spjälsängen, tack snälla mamma för att du betalade de! :) Sen efter det så åkte vi vidare mot Bollnäs och kika runt lite i affärena, hittade dock inget inne på stan så vi styrde kosan mot Dollar och där inhandla jag lite nödvändiga saker :) efter det bar det hemåt igen och middag hos min kära mor, åt så mycket så att jag kommer vara mätt i flera dagar framåt tror jag.

Paketet från Kappahl är även påväg hem, spännande! Beställde lite smått och gott. Just nu väntar jag på att min kära sambo ska sluta sitt kvällsskift och komma hem och mysa lite med mig, under tiden får jag mysa med min kära vovve.


För övrigt så tror jag att vi kommer få en livlig liten krabat, han gör volter och sparkar och har sig nästan hela tiden. Väldigt mysigt nu när man börjar känna ordentligt, dock lite obehagligt när han sparkar på lite konstiga ställen :) på fredag går vi in i v 25 (24+0) :) tiden får gärna gå lite fortare nu så man får träffa vår lille kärleksbebis! den 6:e mars ska vi iväg till BM och lyssna på hjärtljuden och så, längtar då min sambo inte fått hört dom ännu :) 


nä nu ska jag göra mig klar för sängen och invänta min sambo.. skriver mer imorgon!


Godnatt! 

Av Linda Elfving - 26 februari 2012 12:20

Hej,

nu var det ett bra tag sen man blogga.. har haft fullt upp med livet.


Hur mycket som helst har hänt sen sist, jag jobbar för fullt, har flyttat till en större lägenhet (3:a) och jag å min sambo väntar vårat första barn :) till midsommarhelgen är den lille beräknad att titta ut.. och vi längtar och vill att sista tiden ska gå fort så vi får träffa den lille som gömmer sig i min mage.


så just nu har jag fullt upp, mycket som ska inhandlas och göras i ordning men jisses så kul det är :)


vem vet, det kanske dyker upp bilder inom en snar framtid på hur vi bor osv :) 


nu ska jag ta med mig vovven på en promenad..

ska även ta mig i kragen och försöka att uppdatera här oftare :)


ha det så bra! 

Presentation

Hej, jag heter Linda och är 21 år. Jag och min sambo väntar vårat första barn och den lille är beräknad att kika ut den 23 juni

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards