Alla inlägg under februari 2010

Av Linda Elfving - 27 februari 2010 23:50

hej,

har inte hunnit med bloggen idag, har varit till sandviken å fira I's syster =) kom hem alldeles nyss så är ap trött ! :P ska krypa ner i sängen snart :P

är alldeles frisk å kry efter veckans bravader, magsjuka :/ skönt, så nu blir de praktik till veckan igen, kulkul ! :P men tette stackarn har åkt på magsjuka nu ist :/ krya på dig vännen ! =)


iaf så har i planerat en överraskning till mig som vi ska fixa när vi fått pengar ! guud vad jag längtar kan jag ju säga ! :P men de förblir en hemlighet tills vidare ! :P hihi


ne nu ska jag krypa till kos å sova å mysa med vovven ! =) å vänta på att I kommer hem =)

älskar mitt liv ! =)


gonatt !

Av Linda Elfving - 25 februari 2010 08:57

hej,

blev hemma idag oxå, måste gå minst ett dygn å under de dygnet ska man vara symtomfri, vilket inte jag va :/ så imorrn ska jag tillbaka till praktiken =) skönt, de suger å bara gå hemma på dagarna :P å så har man typ inte käka på 3 dar, så man e ganska slut i kroppen ..

idag ska min kära man iväg å köpa en fyrhjuling, kuul ! :P hihi


ne nu ska jag blanda mat till min kära vovvsing ! :)


hejdå

Av Linda Elfving - 24 februari 2010 12:06

äntligen är man frisk ! så himla skönt, de e as tråkigt å ha så himla ont i magen :/ men nu har de släppt å jag är på bättringsvägen =) har nyss varit ut å gått med vovven en sväng å lämna mat till älskling =) makaroner med korvsås =) hoppas han tkr om de, men i princip allt går hem hos honom :P hihi

å innan jag gick var jag ner å körde igång två maskiner tvätt :P håller på att tvätta våran soffklädsel :P


så imorrn blire att jobba igen :/ lite segt ! jobbar kväll imorrn å dag på fredag ! ganska långtråkigt med tanke på att de är intagningsstopp å de ligger typ inga patienter där :P


ne nu ska jag kika runt lite å ta något att dricka, är jätte törstig :P


hare, hejdå =)

Av Linda Elfving - 22 februari 2010 17:01

ja då har man åkt på magsjuka då :/ de sista man ville!

är jätteklen å har feber å pallar inte me nå alls, så himla trökigt !


aja jag orkar inte skriva nå mer nu,skriver väl när jag blivit frisk ! =)


hejdå

Av Linda Elfving - 20 februari 2010 22:08

jag är trött, men jag kan fan inte sova e :P jag saknar mina prinsar alldeles för mkt, jag ska aldrig åka iväg såhär igen! :P haha men imorrn ÄNTLIGEN, kan jag åka hem :)

ska upp halv sex imorrn, börjar jobba kvart i sju ! :P sen är jag ledig på måndag å jobbar tisdakväll :P

så imorrn kanske de inte blir så mkt tid för bloggen med tanke på att jag först jobbar till halv fyra sen ska jag åka buss hem som säkert tar sju svåra år i de här vädret å sen blir de en massa gotta å mys ! =)


ne nu måste jag försöka sova så de blir söndag fortare ! =)


GODNATT ! :)

Av Linda Elfving - 20 februari 2010 17:36

Är nu hemma efter att jag jobbat sen varit hos farmor en sväng ! =) de va kul att träffa henne, va ett tag sen nu ! :)

Jag saknar mina älsklingar så himla mkt, de är jätte jobbigt ! :/ men imorrn får jag träffa dom igen som tur är ! :D ska bli skönt att komma hem till sitt igen ! :P får hoppas på att tiden går fort tills imorrn bara ! =)


ne nu ska jag kolla vidare !


HejDå !

Av Linda Elfving - 19 februari 2010 21:42

Hej,


har nu kommit till pappa, har nyss gjort matlåda till imorrn =) är ganska trött nu.. ska spela lite spel sen söva tror jag.. kmr hem på söndag igen, jag kmr längta ihjäl mig efter I å vovven ! :( men de blir mkt mys på söndag, de har han lovat mig :)


hade en patient idag så de fanns typ nada å göra så vi städa å plocka mest ! :P hoppas de blir mer fart imorrn ! :P


ne nu ska jag göra mig klar för sängen, ska ju upp halv sex imorrn :P

GODNATT ! :D


Av Linda Elfving - 19 februari 2010 10:13

Hej,


Idag fyller man nitton då, börjar bli gammal ;) haha

har nyss varit ut med våran kära vovve å kom nyss in =) idag blir de jobba, tar bussen vid tio i tolv å så börjar man halv två å jobbar till tio ikväll =) å sen jobbar jag resten av helgen så de blir till att spendera hela helgen hos min kära pappa och imorrn när jag slutat lät de som att farmor skulle kika förbi =) va ett litet tag sen man träffa henne å nu =)


så efter den här veckan har jag gjort två hela veckor på praktiken så tre återstår sen lov en vecka sen tillbaka till skolan å sen går de fort sen tar jag STUDENTEN ! :) fy vad härligt ! hihi


ne nu ska jag kika vidare lite sen packa de sista sen åka :) skriver nog ikväll igen :)


Hejdå !

Presentation

Hej, jag heter Linda och är 21 år. Jag och min sambo väntar vårat första barn och den lille är beräknad att kika ut den 23 juni

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<<
Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards