Alla inlägg den 6 mars 2010

Av Linda Elfving - 6 mars 2010 23:44

kom hem för inte så längesen, så nu blir de sängen =) update imorrn =)

Av Linda Elfving - 6 mars 2010 12:02

snart drar jag iväg å jobbar :P I gick till backen med Melvin och Tjabo ! =) å jag ska snart dra mig mot Erika å åka till jobbet =)


så jag kanske uppdaterar när jag kommer hem ikväll :P så se när de blir ! hihi


hejdå

Av Linda Elfving - 6 mars 2010 08:39

trodde jag skulle få sova ut idag då, men icke sa nicke. vovvarna väckte mig för typ en halvtimme sen.. så de va bara att kliva upp =)


iaf så tänkte jag berätta lite av gårdagen =)

vi åkte till bollnäs vid halv fyra och träffade dom som vi köpte melvin av, och dom hade med sig melvins bror tjabo. de va jättekul å få träffa dom och hundarna trivdes som fisken i vattnet, med andra ord så gick dom jätte bra ihop ! =) så vi betala handpenning och så fick vi ta med honom hem, så nu har vi två vovvar i hushållet =) allt går jättebra och dom är hur snäll som helst ! =)


aja, idag blir de jobba! 14,30-22,00 =) stelt med tanke på att jag vill vara hemma med vovvarna ! menmen, bara en vecka kvar nu så!


nu ligger både Melvin och Tjabo å tuggar på varsitt ben! så söta! =)


så jag måste göra matlåda tills ikväll oxå, jag ska åka med Erika dit och hem tror jag och lika imorrn oxå så pappa slipper hålla på hämta mig å att jag får sova hemma ! =)


undra sa flundra om jag ska göra lite frukost åt mig å gubben ja !


nu ska jag sätta lite fart tror ja! så jag hinner med nått innan jag ska åka! =)

Presentation

Hej, jag heter Linda och är 21 år. Jag och min sambo väntar vårat första barn och den lille är beräknad att kika ut den 23 juni

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards