Alla inlägg den 12 juni 2012

Av Linda Elfving - 12 juni 2012 14:26

Halloj! Blivit väldigt dåligt med update här dom senaste dagarna, har varit så himla orkeslös. Har knappt sovit något dom senaste nätterna. Antingen har jag haft ont eller så har jag varit alldeles för pigg på natten för att sova, suck! Varför är jag så himla pigg på nätterna så att jag inte kan sova? Sen på dagarna är man ju nästan som en levande zombie. Och vilar jag på dagarna så kan jag verkligen inte sova sen på natten. Nä, nu din lille gosse som bor i mammas mage får du allt komma ut! 


Har bara molvärk nu, sammandragningarna har lugnat ner sig. Får någon riktigt kraftig som verkligen gör ont ibland. Varför kan det inte bara fortsätta och sätta igång!? Vi längtar efter dig så otroligt mycket!<3


Dags att besöka BM på måndag igen, om han inte behagar att kika ut innan dess. Vilket vi hoppas på nu! 

Helt sjukt att han är beräknad nästa vecka. Tiden har ju gått så fort! Har han inte kommit så ska jag fråga BM på måndag om hon kan känna lite får se hur det ser ut därinne. 


Iaf så har paketet dimpat ner på posten nu med kläder till prinsen, så får ta en promenad och hämta de sen. Och så ska jag kika om det finns någon tvättid ledig ikväll så jag kan tvätta kläderna på en gång så att det är klart. Man vet ju som sagt aldrig när han kommer och då är det skönt om kläderna redan är tvättad, så slipper man stå och gör det sen. Sen städa är det tänkt att jag ska försöka göra idag också. Så det är rent och fräscht. Men energin börjar tryta redan när jag tänker på det.. Haha! 


Nä, nu ska jag ta och göra lite nytta kanske?


Uppdaterar senare! :)


Ciiaaaao! 

Presentation

Hej, jag heter Linda och är 21 år. Jag och min sambo väntar vårat första barn och den lille är beräknad att kika ut den 23 juni

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards