Alla inlägg den 2 juni 2012

Av Linda Elfving - 2 juni 2012 20:53

Hello


Idag har jag haft en riktig slappardag, legat i soffan exakt hela dagen nästan och slumrat till 3-4 ggr.. väldigt skönt måste jag säga, men det verkar inte spela någon roll alls nu hur mycket jag än sover eller vilar så är jag fortfarande ap trött när jag vaknar. Kroppen håller nog på förbereder sig skulle jag tro. Har även haft gräslig molvärk idag, värre än tidigare och värre än vanlig mensvärk.. Så det kanske är nått på g? Sakta men säkert går det framåt :) 


Imorgon har jag gått 37 fulla veckor. Tycker veckorna går så fort, snart ligger man där på förlossningen och har värkar :) Helt overkligt att jag snart ska bli mamma! BM på måndag också, då ska vi skriva en sammanfattning och förlossningsbrev. Blir spännande! 


Btw så kom nog en del av slemmisen ut idag, såg så ut iaf. Ursäkta för äcklig info :) haha! Kan ju i princip inte ha nån kvar nu med tanke på att BM kunde få in ett helt finger och känna sömmen på hans huvud. Vore väldigt konstigt om det kommer mer.. Har läst att den kan lossna i omgångar och slemmiga flytningar har jag haft ett tag så det kanske är den som kommit ut i omgångar :) aja, nog om det.


update kommer imorgon! nu ska jag mysa ner mig och kika på tv en sväng :)

Presentation

Hej, jag heter Linda och är 21 år. Jag och min sambo väntar vårat första barn och den lille är beräknad att kika ut den 23 juni

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards