Alla inlägg den 7 mars 2012

Av Linda Elfving - 7 mars 2012 07:58

Hej,

jag är ledig idag också, väldigt skönt måste jag säga. Känns som om man jobbar jämt nästan. Karln har begett sig till jobbet för ett tag sen och här sitter jag klarvaken, onödigt att gå och lägga sig igen. 

I alla fall gjorde jag ett tappert försök att tvätta bilen igår, och jisses vad trött jag blev. Så fort jag kom hem däckade jag i sängen och sov i 2 timmar. Så det var välbehövligt med lite vila tror jag. 

Så nu tänkte jag faktiskt börja på att städa här hemma, blir ganska så hårigt med en hund, haha! 

Sen senare idag så ska jag till mor min och börja på slipa och måla spjälsängen och så ska jag även hämta brorsan min och träffa en kompis som jag inte träffat på hur länge som helst. Så det ska bli kul, vi får se om jag har tid att uppdatera något idag! Annars återkommer jag imorgon :)


Over and out!

Presentation

Hej, jag heter Linda och är 21 år. Jag och min sambo väntar vårat första barn och den lille är beräknad att kika ut den 23 juni

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards