Direktlänk till inlägg 31 maj 2012

Onsdag

Av Linda Elfving - 31 maj 2012 22:51

Hej, blir att jag glömmer bort att skriva här märker jag, kommer inte ihåg nånting nu känns de som. Har bara gröt i skallen. Iaf så har jag gräsliga förvärkar nu så det är nått på gång, frågan är bara hur länge till jag måste vänta tills det sätter igång ordentligt :)

BM som kände om jag öppnat mig något kunde konstatera att jag hade en mjuk och mogen tapp, ca 2,5 cm kvar plus att hon fick in ett helt finger och kunde känna lillens huvud :) Fick även se vårat lille hjärta på UL igår, måste säga att han var betydligt större än på RUL :) haha BM sa iaf att han inte kommer vara så stor när han tittar ut, hans vikt uppskattades till ca 2600 gram nu, så vi har en liten pojk i min mage :)

Jag blev förstås orolig och tyckte det lät lite, men BM lugnade mig och sa att det var ingen som helst fara och flödet i navelsträngen var utmärkt så moderkakan funkar som den ska. Får hoppas att han lägger på sig lite mer innan han bestämmer sig för att kika ut iaf :) 


Jag personligen tror inte att förlossningen är långt bort, men det kan ju även vara något jag bara inbillar mig oxå. Jag hoppas verkligen att han bestämmer sig för att kika ut tidigare än BF, jag vill ju så gärna se våran lille nu och se vem han är lik och bara gosa och pussa och krama han! ynka 23 dagar kvar till BF och jag håller mina tummar och tår tills dom blir blå att det startar snart.


Nu ska jag krypa ner i soffan en sväng och kolla om det är nått spännande på tv, lovar att uppdateringen ska bli bättre!


Ciaaao

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Elfving - 16 december 2013 12:15

Idag känner jag mig rätt utvilad, jätte skönt faktiskt! Har även gjort en intresseanmälan på en lgh vi hittat, så vi får se var det leder någonstans. Vore skönt med något eget nu. Dante har nyss somnat ute i vagnen och lillfia har även hon somn...

Av Linda Elfving - 15 december 2013 23:40

Lovade ett inlägg ikväll när barnen somnat, men jag är såå trött idag. Får bli ett imorgon istället, inte lätt alla dagar att hinna med allt man ska göra när man är tvåbarnsmamma. Dom är rätt duktiga på att gå om varandra i sovningen. Somnar Dan...

Av Linda Elfving - 15 december 2013 16:50

Idag har vi varit ute och lekt. Jag och Dante åkte pulka och hade oss, överlycklig pojk! Han blev helt tokig när det var dags för hans eftermiddagsvila, men han somnade som en sten så fort jag la han i vagnen. Nu ska jag vara lite social med mi...

Av Linda Elfving - 15 december 2013 09:38

Igår tog jag barnen och åkte till deras kusin Irma med familj. Så mysigt det var att ses, Dante och Irma röjde järnet. Dom är ju bara för söta! Idag tänkte jag försöka komma ut med Dante så vi kan göra snögubbe och ljuslyktor. Nu kallar hunden...

Av Linda Elfving - 14 december 2013 13:12


Jag tänkte kladda ner min förlossningsberättelse med Nicole nu. Enjoy! Jag hade tid den 21 september enligt RUL och enligt sista mens 15 september. Men vår lilla prinsessa behagade inte att komma ut förrens den 2 oktober, dagen innan jag hade ...

Presentation

Hej, jag heter Linda och är 21 år. Jag och min sambo väntar vårat första barn och den lille är beräknad att kika ut den 23 juni

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards