Alla inlägg den 18 februari 2010

Av Linda Elfving - 18 februari 2010 22:04

Hej, nu har man kommit hem igen :P fick en massa bra saker, hihi ! Fick med mig en hel tårta hem oxå, så nu blir de att fetta sig med en massa smörgåstårta :P MUMS!

När vi kom hem då hade våran kära vovve tugga sönder boxerdosan så nu kan vi inte kolla på tv heller .. SUCK ! men ska beställa en ny imorrn så :P


ne nu ska jag ta å krypa ner i sängen å mysa med min älskade pojkvän ! Vi hörs :)


Hejdå!

Av Linda Elfving - 18 februari 2010 11:04

Hej,


Vakna för inte så längesen, har varit ut med vovven och nu sitter jag här :P

idag ska vi hem till mamma och fira mig, mina kusiner å min morbror och hans tjej kommer och mormor, hoppas man får en massa bra prylar :P och så ska jag käka as mkt tårta, mammas smörgåstårta är så god ! =)


så jag ska städa lite här hemma först å sen börja göra mig iordning å sen vänta på I :)


nu ska jag titta runt lite, jag och I ska beställa en massa kläder har vi tänkt =) de kan ju behövas ! Känner att jag måste uppdatera garderoben lite =)


Kanske skriver mer innan vi åker, annars skriver jag när vi kommer hem igen :)


Ha de :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej, jag heter Linda och är 21 år. Jag och min sambo väntar vårat första barn och den lille är beräknad att kika ut den 23 juni

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<<
Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards